JellyPages.com

Sunday, 29 July 2012

MaNe AwAk NgEk !!



hey ! awak kita rindu awak sesangat <3 . kenapa awak tinggalkan kita ? siape nak teman kita kalau awak takde ? . saya minta maaf kalau saya tak boleh jadi yg sempurna untuk awak , tak boleh jadi yg terbaik untok awak . awak , sori kalau saya selalu merajuk ngan awak , selalu mara awak . saya minta maaf jgak sebab selalu jeles . awak , saya nak awak tahu , saya jeles pun sebab terlampau sayangkn awak . saya tana ad orang lain amik awak dari saya . saya nak jaga awak dalam hidup saya . awak dah janji tana tinggalkn saya so saya merayu dekat awak . please jgan tinggalkn saya . tapi kalau awak dha ta tahan ngan perangai saya just cakap k . saya terima keputusan awak sebab saya tahu saya ta perfect untok awak tapi saya nak awak tahu satu benda . SAYA SELALU SAYANGKN AWAK ! SAYA NAK JAGA AWAK ! SAYA SELALU RINNDUKN AWAK ! . HANYA AWAK JE YG AD DALAM HATI SAYA . muahhhx


GADIS MANGO <3

Friday, 6 July 2012

AkU RiNdU KaU sEsAnGaT NgEk ^^



hey biey :) . iloveyoudoublesomuch ! muahmuahmuah ! <3 . hee cube biey tenguk gambar dekat atas tuh . takpe kita tahu gambar tuh buruk kn . tak kesah yang penting nak bagi tahu nie kita rindu sangat2 dekat awak . hm hari ni awak pegi kem . kita sedih sangat sebab tak dapat text dengan awak . kita risau takut sesuatu terjadi dekat awak . hope awak ok je . aminnn ! . biey jangan menggatal eh , jangan curang tau . kita dah janji kan :) . biey jangan risau k , sayang tak menggatal pun . sayang akan tunggu biey sampai bila2 . sayang nak jage biey dalam hidup sayang . biey jangan risau , sayang tak laku pun . takde orang nak pun . tapi sayang yang risau dekat biey tau ta . biey tuh dah laa ramai peminat . please jangan menduakan saya . saya dah terlalu sayangkan awak <3 . jgan mempermainkan perasaan saya k . kita rindu nak dengar suare awak . awak tau ta suare awk tuh comel sesangat , kita suka dengar suare awak mase awak manje . cair tau hati saya dengar .awak . saya tahu saya memang tak layak untuk memiliki awak . tapi saya cube untuk jadi yang sempurna untuk awak . kalau saya ad buat salah maaf kn saya k . mybe saya tak sengaje untuk buat semua tuh . biey kalau sayang marah biey sebab sayang terlalu sayangkn biey tau . tolong jangan pergi dari hidup sayang k . sayang bersyukur sangat biey hadir dalam hidup sayang . iloveyoudoublesomuch <3 . muahhhx !

LOVE syafieqah