JellyPages.com

Wednesday, 23 January 2013

IS OVER ;')

HAI ASSALAMUALAIKUM



SEGALANYA TELAH BERAKHIR :'(


aku sedih , aku kecewa , aku merana dan hati aku sakit tetapi dia tak kesah pon . semalam hari last contact dan satu hari dia tak contact aku . kenapa dia sanggup buat aku macam ni ? kenape aku yang kau pilih untuk disakiti . Ya Allah kenapa aku yang kena tanggung semua ni ? aku tak kuat . aku hanya mampu mengalirkan air mata setelah dia menyakiti hati aku . awak kenape awak buat saya macam ni ? saya bukan tunggul awak . dulu masa saya dah putus asa awak bagi saya semangat untuk suruh saya amik hati awak balik . bila saya dah semangat macam ni ke yang patut saya dapat ? awak saya tak kuat .  kenapa awak tak pernah menghargai kehadiran saya ? kenapa salah saya je yang awak nampak tapi salah awak ? awak tak pernah fikir perasaan saya kan . kenapa dulu awak bagi harapan dekat saya kalau awak dah tahu hati awak tak boleh terima saya ? kenape wak ? kenape awak buat saya macam ni ? apa salah saya ? takpelah awak . saya harap awak bahagia lah dengan ex awak jia tuh . saya minta maaf selama ni saya hanya menyibuk dalam hidup awak . saya minta maaf kalau saya ada buat salah . saya harap awak dapat maafkan saya . saya hanya manusia biasa yang pernah membuat silap . assalamualaikum muhammad syahir azim bin rusdan :'(

AKU MANUSIA YANG PUNYA PERASAANYANG INGIN DISAYANGI DAN MENYAYANGIMAHUKAH KAU MENCUBA MENGERTIAKAN KISAH HIDUP KU YANG SEBENAR BENARNYAAPALAH ERTI SEPAKATAN CINTAIA HANYA MELIHAT YANG BAIKNYA SAJATOLONGKAH AKUDAN JAWABLAH AKUsANGGUPKAH KAU MENERIMA KU SEPERTI INI JANGAN SAKITI HATI KU LAGI JANGAN SAKITI DIRIKU LAGIMEMBUAT AKU SEMAKIN TERSIKA DI HIDUPKU INI :'(

AKULAH YANG PERNAH KAU SAKITI !




0 comments: