JellyPages.com

Wednesday, 15 August 2012

SuPeRmUcUx kEmBaLi ^.^



hey supermucux + budak mucux :)
awak , awak tahu tak awak dah lain sangat sekarang ni . saya suka perangai awak yg sekarang nie sebab awak selalu call saya sekarang ni . awak selalu cakap yang awak rindukan saya . saya terharu sangat . dulu kita jarang sangat oncall tapi sekarang sejak awak dah kerja kita selalu oncall kan . tadi awak cakap awak pening kan nthen tetiba awak cakap krdyt low. awak cakap nak pegi topup tapi pening . saya tak bagi awak keluar uma sebab takut terjadi pape dekat awak . tapi awak degil  awak keluar jugak sebab nak topup punye pasal kan . awak tahu ta hati saya cakap ape . mybe awak dah berubah . mybe awak da setia ngan saya . weee <3 saya happy sesangat . awak . sekarang kita jarang mcg sebab awak keje dan bz . saya faham tuh . tapi untuk pengetahuan awak saya selalu tunggu awak . iloveyoudoublesomuch budak mucux :* muah :) . i really2 miss you dear :(

GADIS MANGO <3

Thursday, 9 August 2012

SeMuAnYa TeLaH bErAkHiR ="(



HARI YANG PALING MEYEDIHKAN BAGI AKU ='( .
 
semuanya telah berakhir antara aku dan si dia . aku tak tahu ape sebabnya kitaorang putus . 31 may 2012 until 8 july 2012 . hanya sampai sini jela hubungan aku dengan dia . kenape awak tinggalkan saya ? awak dah janji kn tana tinggalkan saya . saya berharap sangat awk tunaikan janji awak tuh .tapi anggapan saya salah . sekarang saya dah tak boleh jaga awak mcam selalu . awak jagalah diri awak baik baik k . saya nak awak tahu saya selalu sayangkan awak . saya takkn pernah lupekan awk sebab awak kple yg terbaik penah saya jumpe . saya rindukan awak sesangat sangat . saya berharap saya dapat jumpe awak pade 11.8 tapi sayang kita dah putus sebelum tarikh tuh tiba . awak , saya teringin sangat nak pelok awak . saya nak dengar suara manje awak . dah takde jodoh nak buat mcam mane kn . takpe saya ikhlas terima semua nie kalau sudah ditakdirkan kita berpisah . saya minta maaf sebab tak dapat jadi yang terbaik untuk awak dan tak dapat jadi yang sempurna untuk awak . semoga awak dapat pengganti yang lebih baik dari sayaa k . saya doakan untuk awak . amin ! . mengapa terlalu cepat kau tinggalkan aku disaat aku menyayangimu sepenuh hatiku , kini aku kehilanganmu . keringlah sudah airmataku . namun , engkau tak kan kembali . kau yang selalu menghiburku , kau yang selalu ada di saat aku perlukanmu . kini baru aku rasa betapa sakitnya ditinggalkan oleh kau . semoga aku tabah menjalani hari hariku tanpamu sayang :(

GADIS MANGO <3


Tuesday, 7 August 2012

KiTa rInDu AwAk sUpErMuCuX ^^



hey budak mucux ! kita rindu awak sesangat sangat . sekarang ni awak dhah keje kn . awak jgan menggatal tau ! saya terlampau sayangkn awk dan sentiasa sayangkn awk . saya akan tunggu awk eh sampai awk abis keje . saya selalu ad di samping awak mucux =) . biey thankyousomuch sebab selalu buat ma tersenyum . i always need you in my life . iloveyoudoublesomuch sayang <3 . awak jgan cari orang lain tau . hee :D . babai budak mucux . muahmuahmuah :*


GADIS MANGO <3

Friday, 3 August 2012

tErHaRu SeSaNgAt NgEK !!

                            
                                            HEY SUPERBIEY <3
 awak saya terharu sangat dengar lagu ni . terima kasih sebab bagi saya lagu ni . saya hargai sangat sangat . awak , kita setiap hari gadoh kn . kalau tak gadoh tak sah rite :) tapi saya tahu tuh semua dugaan dan cabaran dalam perhubungan . awak , jangan pernah tinggalkn saya tau . saya selalu sayang awk dan selalu rindukan awak <3 . saya bahagia sangat bila awak ada di samping saya . awak , jangan curang dengan saya dan jgan nak menggatal eh ! . awak , kita rindu awak . kita nak sangat pelok awak . kita rindu nak dengar suara manja awak ^^ . awak , saya tak kesah orang cakap ape sebab saya akan tetap sayang awk . awak sorang je tau ad dalam hati saya . saya berharap kita kekal :) . saya masih perlukan awk dan sentiasa perlukan awk . :* '' TUHAN JAGAKAN DIA , DIA KEKASIHKU DAN TETAP MIIKU ''
                                                 GADIS MANGO <3