JellyPages.com

Thursday, 27 December 2012

PeRaSaAn YaNg TaK mEnEnTu =/



assalamualaikum guys . hey hey hey aku tak percaya cinta -.- . nak tahu sebab apa aku cakap macam tuh ? sebab aku selalu di kecewakan . lelaki memang semuanya sama je kan . aku harus kuatkan semangat aku . YES I WILL . kekadang aku tertanya pada diri aku . siapa aku pada dia ? siapa aku dalam hati dia ? aku tak berani untuk bertanya tentang itu sebab aku tahu jawapannya hanyalah KAWAN BIASA . aku tak sanggup nak dengar dia cakap macam tuh sebab ia sangat menyakitkan hati aku . sebelum aku jumpa dia , dia selalu cairkan hati aku . now dia dah lain sangat . alasan dia hanya bz dan penat . itu saje . aku faham kalau itu situasi yang aku perlu hadapi . ini adalah satu ujian dari Allah untuk aku hadapi . tapii ... kenape aku yang selalu dikecewakan ? kenape aku yang selalu disakiti ? kenape ? aku dah tak kuat untuk mengahadapi ujian ini tapi kalau ini takdirnya aku terima . ALLAH selalu menguji hambanya :') .


DEAR AWAK ,

kalau niat di hati awak hanya ingin berkawan dengan saya , saya tak kesah tapi tolong jgan sakiti hati saya . tolong jgan bagi harapan palsu . saya juga manusia sama macam awak yang ad hati dan ingin bahagia dan bukannya untuk disakiti . kalau awak dah tak nak berhubung dengan saya just cakap . saya takkan ganggu awak walaupun saya tahu yang saya takut untuk kehilangan awak . tapi saya merayu dekat awak , janganlah buat saya mcam tak wujud . saya selalu tunggu awak . awak , saya nak awak yang dulu dan bukannya yang sekarang . bagi saya awak dah berubah tapi saya tak tahulah bagi awak macam mana . saya minta maaf sekiranya saya ni bukan macam yang awak impikan . mybe awak kecewa dengan saya sebab saya bukan macam yang awak bayangkan . saya minta maaf .


JUJUR DARI HATI YANG TULUS MENCINTAIMU ='(


Monday, 17 December 2012

NeW bEsTfRiEnD xD




hey hey , this is new my bestfriend <3
nama dia Muhammad Syahir Azim Bin Rusdan . umur dia sama dengan kita 16 tahun . dia lahir pada 01/09/1996 . dia sekolah dekat SMK Damai Jaya . Dia mempunyai 3 adik beradik dan dia anak yang ke 2 .  Dia mempunyai cita cita yang ingin menjadi akauntan yang berjaya . Mempunyai impian yang ingin berjaya di dunia dan akhirat . Makanan kegemaran coklat dan minuman yang dia suka air manis . Dia suka warna coklat , kelabu , hitam dan putih . Warna yang dia tidak suka adalah hijau . Dia suka perempuan yang baik , jaga sembayang , dengar cakap dia , tak suka marah2 , prihatin dan yang paling penting sporting  . Hanya ini je yang aku tahu pasal dia . Bagi aku dia seorang lelaki yang sangat baik , caring , sweet , romantik , pandai amik hati aku dan yang paling penting dia sporting . auww :) . aku harap kitaorang akan kekal menjadi kawan dan tak kan lost contact . insyaallah . AMIN ;')

I NEED YOU KNOW 

Saturday, 15 December 2012

bahagia :')



hai hai . lama tak post dekat blog ni . berhabuk sudah . ok now aku ada cerita nak berkongsi dengan korang . kalau tana bace tutup mata . k peace yaw ;)
suatu hari saya kenal dengan seseorang . saya kenal dia dekat twitter . mula mula kitaorang bertweet je . tetiba masa tuh aku malas nak tweet nthen aku cakap la papehal whatsapp je pasto dia mintak num aku , aku pon cakap la pikirlah sendiri . nthen bila pk balik aku pon bagi jelaa sebab dia macam baik je . start pada harituh kitaorang whatsapp jela . aku mula kenal dia . dia baik sangat . caring , pandai amik hati orang . auww . kekadang aku cair dengan dia tapi aku tak penah bagitahu . dia penah cakap yang dia tunggu aku , aku pelik la kenape dia tunggu aku pulak -.-" . takpe aku biarkan aje . aku belum jumpa dia lagi sebab bz . lagipun dia balik kampung . dia cakap kitaorang mcam orang kple dah . aku layankan aje tapi yang kenyataanya aku dengan dia hanya kawan sahaja . if ada jodoh adalah . aku teringat yang dia pernah cakap aku jage dia dan dia jaga aku . hee :D . dia nie sweet gile . kalau satu hari tak cairkn hati aku memang tak sah . aku selalu merajuk dengan dia tapi dia still je pujuk . sabar betol dia dengan karenah aku . nasib baik dia sentiasa ad dengan aku . now aku bahagia sangat dapat kawan macam dia . thanks dear . awak selalu happykan saya . ILOVEYOU SAYANG :')


Friday, 5 October 2012

AbOuT mE =)


assalamualaikum ^^
hey hey wawa here ;)
now aku nak cerita pasal diri aku . if tak nak baca tak payah bace kay . ok nama aku
nur syafieqah fazwa binti abdullah atau lebih dikenali dengan nama fieqa wawa evalina :) . umur aku 16 tahun . mempunyai cita cita yang ingin menjadi pramugari . mempunyai sifat yang tersendiri dan susah untuk diberitahu , biarlah orang lain yang menilai aku sendiri . aku tak suka ditipu dan dipermainkan . aku manusia yang mempunyai perasaan dan perasaan aku bukan macam tisu . aku hanya ingin orang mencintai aku dengan ikhlas dan bukanya kerana rupa atau papelaa . susah kan untuk mencari orang yang mencintai kita dengan ikhlas . zaman sekarang memang susah na jumpa , kebanyaknya ramai yang melihat dari segi rupa . berharap akan memiliki cinta yang ikhlas dari hati =)|

GADIS MANGO

Thursday, 4 October 2012

DaNiAl mUhAiMiN

                             

assalamualaikum :)
hey hari ni aku nak cerita pasal sorang budak ni yang bernama danial muhaimin :) atau lebih dikenali dengan debab . hee aku panggil dia debab :). dia nie baik , suka buat lawak . kalau aku texting dengan dia mesti aku akan senyum sorang2 depan handfon :) . aku belum jumpa dia lagi tapi aku pernah webcam dengan dia . ayooo cair kejap hati aku sebab mata dia comel . macam pakai lens gitoo . hee :D . aku belum mengenalinya sepenuhnya tapi aku rasa macam aku dah lama kenal dia :) . dia sangat sporting , best , layan kepala :) . dia lain sikit dari lelaki yang aku kenal sebelum ni . mungkin aku akan kawan dengan dia sampai bila2 atau hanya separuh jalan --' . aku pun tak tahu , Allah je yang tahu . harap kekal la kan :) . tapi aku takut yang aku ni hanya penganggu hidup dia je . haa dia pandai berpatun tau , ahaiii untunglaa kan . papepun aku nak kau tahu thanks sebab sudi teman aku dan jadi kawan aku . aku hargai sangat2 :) . harap kau ta lupekan aku .

GADIS MANGO

Saturday, 29 September 2012

WhO Do yOu tHiNk yOu aRe ??



assalamualaikum :)

sekarang aku nak cerita tentang seseorang yang di nama kawan . aku sayang dia sesangat sebab dia baik , first aku kenal dia melalui muka buku dan dari situ kitaorang bertukar number fon . setiap malam dia akan call aku dan setiap malam jugak dia akan nyanyikan lahu untuk aku . aku rasa happy sangat masa tuh sehinggalah pada suatu malam aku webcam dengan dia dan tetiba dia cakap dia ad penyakit yang merbahaya bagi aku tapi aku tak boleh bagitahu . dia cakap penyakit dia dah teruk . tahap 2 . bila aku dapat tahu tentang tuh aku terus menangis dan menangis . aku terfikir kenapa Allah bagi dugaan yang begitu berat ? dan aku tahu setiap ujian yang Allah bagi mesti ad hikmahnya . aku tak suka bila dia cakap mcam seolah olah dia nak tinggalkan aku . aku tana kehilangan kau , aku mengaku memang aku baru kenal kau tapi aku rasa aku dah lama kenal kau sehingga aku takut kehilangan kau kawan :'( .
aku akan selalu ad untuk teman kau dan jaga kau . aku tak akan pernah lupakan kau kawan . aku sangat sayangkn mu :) . (TOLONG JANGAN TINGGALKAN AKU)


GADIS MANGO

Thursday, 20 September 2012

KeLiRu dEnGaN PeRaSaAn sEnDiRi =/



salam readers =)
hai hari nie tetiba aku keliru dengan perasaan aku sendiri . aku pun tatau kenape . perasaan aku berbelah bahagi untuk mencintai dan menyayangi seseorang . aku hanya mampu memberitahunya supaya jangan terlalu berharap dekat aku sebab aku tana dia kecewa dan dituduh memainkn perasaannya . kalau difikirkan balik lebih baik aku kawan dengan dia sebab kawan akan menjadi kawan sampai bila bila tapi bila dia cakap dia suka kn aku , aku rasa bersalah sangat dekat dia . sekarang aku tak tahu nak buat ape . aku perlukan masa untuk berfikir sampai aku jumpe keputusannya . aku harap walau ape pun keputusan aku dia terima dengan redha dan ikhlas =)

GADIS MANGO

Sunday, 16 September 2012

sEaRcHiNg FoR tRuE lOvE :')



ASSALAMUALAIKUM :)
HEY ;)
sila tenguk tajuk dekat atas tuh ye :)
ok now aku nak cerita sikit . aku sekarang nie tengah mencari cinta sejati tapi aku ta penah jumpe . aku selalu jumpe lelaki yang tahu memainkn perasaan perempuan je . susah untuk mencari cinta sejati kan tapi aku berharap aku dapat menemuinya . jangan ungkapkan sayang kalau tidak tahu ape maknenye . aku hanya mampu berserah dan redha dengan ketentuan ilahi :) . susah untuk memiliki hati sesorang yang kita suka kan . terus berusaha mencari cinta sejati :)

GADIS MANGO

Friday, 14 September 2012

So SaD :'(



hey hey lama dah tak update  blog kn . okay hari ni saya nak bercerita pasal ex aku . haa semenjak beberapa hari ni kitaorang asyik gaduh je . act aku tengah sedih . hm aku rasa mybe aku masih sayangkan dia sebab tuh aku jeles bila dia IM dengan pompuan lain . tapi dia ta faham ape yang aku rase . takpelaa kalau kau dah bosan dengan perangai aku cakap jea . better awak cari orang lain kn daripada awak getback ngan saya . terima kasih sebab bagi saya diary awak tentang kita . saya terharu sangat . awak bagi la saya masa supaya saya berubah kepada saya yang dulu dan bukannya yang sekarang , saya tahu saya dah berubah . tapi saya berubah pun disebabkan awak . bila saya dah nak mula sayang awak , awak layan pompuan lain sebab tuh saya mara . saya memang sayangkan awak tapi ta semestinye saya harus memiliki awak kn . thanks sebab dah bagi pinjam lens . saya hargai sangat . kbhai :')

GADIS MANGO

Wednesday, 15 August 2012

SuPeRmUcUx kEmBaLi ^.^



hey supermucux + budak mucux :)
awak , awak tahu tak awak dah lain sangat sekarang ni . saya suka perangai awak yg sekarang nie sebab awak selalu call saya sekarang ni . awak selalu cakap yang awak rindukan saya . saya terharu sangat . dulu kita jarang sangat oncall tapi sekarang sejak awak dah kerja kita selalu oncall kan . tadi awak cakap awak pening kan nthen tetiba awak cakap krdyt low. awak cakap nak pegi topup tapi pening . saya tak bagi awak keluar uma sebab takut terjadi pape dekat awak . tapi awak degil  awak keluar jugak sebab nak topup punye pasal kan . awak tahu ta hati saya cakap ape . mybe awak dah berubah . mybe awak da setia ngan saya . weee <3 saya happy sesangat . awak . sekarang kita jarang mcg sebab awak keje dan bz . saya faham tuh . tapi untuk pengetahuan awak saya selalu tunggu awak . iloveyoudoublesomuch budak mucux :* muah :) . i really2 miss you dear :(

GADIS MANGO <3

Thursday, 9 August 2012

SeMuAnYa TeLaH bErAkHiR ="(



HARI YANG PALING MEYEDIHKAN BAGI AKU ='( .
 
semuanya telah berakhir antara aku dan si dia . aku tak tahu ape sebabnya kitaorang putus . 31 may 2012 until 8 july 2012 . hanya sampai sini jela hubungan aku dengan dia . kenape awak tinggalkan saya ? awak dah janji kn tana tinggalkan saya . saya berharap sangat awk tunaikan janji awak tuh .tapi anggapan saya salah . sekarang saya dah tak boleh jaga awak mcam selalu . awak jagalah diri awak baik baik k . saya nak awak tahu saya selalu sayangkan awak . saya takkn pernah lupekan awk sebab awak kple yg terbaik penah saya jumpe . saya rindukan awak sesangat sangat . saya berharap saya dapat jumpe awak pade 11.8 tapi sayang kita dah putus sebelum tarikh tuh tiba . awak , saya teringin sangat nak pelok awak . saya nak dengar suara manje awak . dah takde jodoh nak buat mcam mane kn . takpe saya ikhlas terima semua nie kalau sudah ditakdirkan kita berpisah . saya minta maaf sebab tak dapat jadi yang terbaik untuk awak dan tak dapat jadi yang sempurna untuk awak . semoga awak dapat pengganti yang lebih baik dari sayaa k . saya doakan untuk awak . amin ! . mengapa terlalu cepat kau tinggalkan aku disaat aku menyayangimu sepenuh hatiku , kini aku kehilanganmu . keringlah sudah airmataku . namun , engkau tak kan kembali . kau yang selalu menghiburku , kau yang selalu ada di saat aku perlukanmu . kini baru aku rasa betapa sakitnya ditinggalkan oleh kau . semoga aku tabah menjalani hari hariku tanpamu sayang :(

GADIS MANGO <3


Tuesday, 7 August 2012

KiTa rInDu AwAk sUpErMuCuX ^^



hey budak mucux ! kita rindu awak sesangat sangat . sekarang ni awak dhah keje kn . awak jgan menggatal tau ! saya terlampau sayangkn awk dan sentiasa sayangkn awk . saya akan tunggu awk eh sampai awk abis keje . saya selalu ad di samping awak mucux =) . biey thankyousomuch sebab selalu buat ma tersenyum . i always need you in my life . iloveyoudoublesomuch sayang <3 . awak jgan cari orang lain tau . hee :D . babai budak mucux . muahmuahmuah :*


GADIS MANGO <3

Friday, 3 August 2012

tErHaRu SeSaNgAt NgEK !!

                            
                                            HEY SUPERBIEY <3
 awak saya terharu sangat dengar lagu ni . terima kasih sebab bagi saya lagu ni . saya hargai sangat sangat . awak , kita setiap hari gadoh kn . kalau tak gadoh tak sah rite :) tapi saya tahu tuh semua dugaan dan cabaran dalam perhubungan . awak , jangan pernah tinggalkn saya tau . saya selalu sayang awk dan selalu rindukan awak <3 . saya bahagia sangat bila awak ada di samping saya . awak , jangan curang dengan saya dan jgan nak menggatal eh ! . awak , kita rindu awak . kita nak sangat pelok awak . kita rindu nak dengar suara manja awak ^^ . awak , saya tak kesah orang cakap ape sebab saya akan tetap sayang awk . awak sorang je tau ad dalam hati saya . saya berharap kita kekal :) . saya masih perlukan awk dan sentiasa perlukan awk . :* '' TUHAN JAGAKAN DIA , DIA KEKASIHKU DAN TETAP MIIKU ''
                                                 GADIS MANGO <3     

Sunday, 29 July 2012

MaNe AwAk NgEk !!



hey ! awak kita rindu awak sesangat <3 . kenapa awak tinggalkan kita ? siape nak teman kita kalau awak takde ? . saya minta maaf kalau saya tak boleh jadi yg sempurna untuk awak , tak boleh jadi yg terbaik untok awak . awak , sori kalau saya selalu merajuk ngan awak , selalu mara awak . saya minta maaf jgak sebab selalu jeles . awak , saya nak awak tahu , saya jeles pun sebab terlampau sayangkn awak . saya tana ad orang lain amik awak dari saya . saya nak jaga awak dalam hidup saya . awak dah janji tana tinggalkn saya so saya merayu dekat awak . please jgan tinggalkn saya . tapi kalau awak dha ta tahan ngan perangai saya just cakap k . saya terima keputusan awak sebab saya tahu saya ta perfect untok awak tapi saya nak awak tahu satu benda . SAYA SELALU SAYANGKN AWAK ! SAYA NAK JAGA AWAK ! SAYA SELALU RINNDUKN AWAK ! . HANYA AWAK JE YG AD DALAM HATI SAYA . muahhhx


GADIS MANGO <3

Friday, 6 July 2012

AkU RiNdU KaU sEsAnGaT NgEk ^^



hey biey :) . iloveyoudoublesomuch ! muahmuahmuah ! <3 . hee cube biey tenguk gambar dekat atas tuh . takpe kita tahu gambar tuh buruk kn . tak kesah yang penting nak bagi tahu nie kita rindu sangat2 dekat awak . hm hari ni awak pegi kem . kita sedih sangat sebab tak dapat text dengan awak . kita risau takut sesuatu terjadi dekat awak . hope awak ok je . aminnn ! . biey jangan menggatal eh , jangan curang tau . kita dah janji kan :) . biey jangan risau k , sayang tak menggatal pun . sayang akan tunggu biey sampai bila2 . sayang nak jage biey dalam hidup sayang . biey jangan risau , sayang tak laku pun . takde orang nak pun . tapi sayang yang risau dekat biey tau ta . biey tuh dah laa ramai peminat . please jangan menduakan saya . saya dah terlalu sayangkan awak <3 . jgan mempermainkan perasaan saya k . kita rindu nak dengar suare awak . awak tau ta suare awk tuh comel sesangat , kita suka dengar suare awak mase awak manje . cair tau hati saya dengar .awak . saya tahu saya memang tak layak untuk memiliki awak . tapi saya cube untuk jadi yang sempurna untuk awak . kalau saya ad buat salah maaf kn saya k . mybe saya tak sengaje untuk buat semua tuh . biey kalau sayang marah biey sebab sayang terlalu sayangkn biey tau . tolong jangan pergi dari hidup sayang k . sayang bersyukur sangat biey hadir dalam hidup sayang . iloveyoudoublesomuch <3 . muahhhx !

LOVE syafieqah

Friday, 22 June 2012

SuPeRbIeY....



assalamualaikum . hey hari ini aku nak cerita sikit pasal pujaan hati . tengok gambar dekat atas tuh , untuk pengetahuan korang dia BF aku ok . jangan ambil dia dari aku ok sebab aku sayang dia sangat . dia baik sangat dengan aku . untuk pengetahuan awak biey  saya tak kan tinggalkan awak lah . saya janji sebab kita dah berjanji kn , biey tahu ta sayang bersyukur sangat dapat kenal biey . terimakasih biey sebab hadir dalam hidup sayang . biey jangan jauh tau dari sayang , nnti sayang risaukn biey nthen rindukn biey . sayang harap relationship kita kekal ok . aminnn :) . sayang nak jaga biey sampai bila bila . biey tahu tak kita selalu rindukan biey dan selalu sayangkan biey ? biey kalau perangai sayang tak kene dengan yg biey nak cakap tau . mybe sayang tak sengaje ok :) . ILOVEYOUDOUBLESOMUCH MYSUPERBIEY <3 <3 muahmuahmuah :* <3

Sunday, 10 June 2012

HeArT bRoKeN !

hari yang paling menyedihkan sebab BF aku menggatal dengan pompuan lain . aku tahu lah dia lagi cantik dari aku dan aku sedar lah sape diri aku . aku tak sempuran dan aku tak sesuai dengan kau . aku tahu tuh . terimakasih sebab dah buat aku sakit hati dan menangis sebab kau . aku just nak kau tahu aku sayang kau sangat sangat . bhai :'(

Thursday, 31 May 2012

FeEl iN lOvE ( ^_^ )





assalamualaikum . hey korang . hari ini aku nak cerita pasal si dia yang menarik perhatian aku :) . dulu aku dengan dia hanya kawan tapi sekarang lain pulak jadinya . sebelum ni perasaan aku dekat dia memang lebih dari kawan tapi aku tahu yang aku tak kan dapat memiliki dia tapi sekarang perasaan aku dekat dia berbunga bunga . hahah . sebab sekarang dia dah jadi hak aku maksudnya kitaorang dah COUPLE . aku bahagia sangat dapat kenal dengan dia . dia baik sangat dengan aku . awak , saya mintak maaf kalau saya tak boleh jadi yang sempurna untuk awak . saya harap awak boleh terima saya seadanya tau :') . terimakasih sebab awak muncul dalam hidup saya dan memberi saya cinta awak <3 . awak saya nak awak tahu saya sayang awak sangat sangat . terima kasih sebab selalu ada disisi saya =)


                                                                                              SAYANG AWAK BIEY <3

Sunday, 27 May 2012

AkU mEnJuMpAi SeSeOrAnG =)





hari ini aku nak cerita pasal seseorang yang aku baru kenal dia melalui facebook :) . aku gembira sangat kenal dengan dia . walaupun kitaorang baru kenal tapi kitaorang rapat sangat seolah olah aku kenal dia dah lama . dia baik sangat dengan aku . tapi kitaorang akan jadi kawan sampai bila bila . itulah kenyataannya ok . takpe aku terima . tapi aku berharap sangat perasaan aku dekat dia jangan melebihi dari kawan . aku dah tak sanggup ok nak tanggung sakit hati . aku harap persahabatan aku dengan dia kekal sampai bila bila . dan untuk awak kawan , saya sayang sangat dekat awak <3 . awak selalu ada di sisi saya . terimakasih sayang =)

Friday, 18 May 2012

BeRuNtUnG aKu DaPaT kEnAl KaU !




hai semua . hari ni aku nak cerita pasal seseorang yang diberi nama NOR ARENEEYSUHADA BINTI ARSHAD . tenguk gambar dia dekat atas tuh . cumil kn :) . aku dah lama kenal dengan dia tapi aku takut nak tegur dia sebab aku dapat tahu yang dia marah dekat aku gara gara aku rapat dengan BF dia . satu hari aku beranikan diri untuk tegur dia . hati aku memang berdebar mase aku nak tegur dia . tapi bila dah lama aku kenal dia ternyata best wooo kawan dengan dia . tapi kitaorang mesra dekat facebook je . aku takut nak tegur dia kalau dekat sekolah . aku pun tak tahu kenape . dia nie susah nak senyum dekat orang yang dia tak kenal  sebab tuh aku takut nak tegur dia . bertuah gile aku sebab dapat kenal dengan dia sebab dia baik , suka bagi orang semangat dan COMEL :) . aku harap dia pun buleh terima aku sebagai kawan dia . terima kasih dah cerita pasal saya dekat blog awak . aku dah mula suka dan sayang dengan kau :) . bhai sayang :* muahhx .

Saturday, 5 May 2012

KeLuAr lAgI !!

Wednesday, 2 May 2012

bEsT fRiEnD fOrEvEr !



hey budak kecik sori aku update blog pasal kau . hee peace Y . actually aku nak bagi tahu korang pasal budak kecik nie . aku SAYANG <3 dia ni owwww ! sebab dia nie faham aku . selalu buat aku gembira :) .  susah nak cari kawan macam dia . beruntung gila aku dapat kenal dia . kalau aku sedih mesti aku cari dia untuk berkongsi cerita . aku suka layan kepale otak dia . hee kiteorang same same bengong . aku berharap sangat dia nie jadi kawan aku sampai bila bila . budak kecik aku nak bagi tahu aku SAYANG kau sampai bila bila <3 . terima kasih sebab sudi jadi kawan aku . aku hargai persahabatan kita =) . NUR AQLIMAH BINTI AZLAN terima kasih banyak banyak <3 sayang ...

Friday, 27 April 2012

tahap kesabaran aku ada batasnya kawan =)

hui perempuan , ke nak suruh aku panggil kau betina ? kau fikir kau dah bagus ke . sedar diri sikit kalau nak cakap orang . sekurang kurangnya aku sedar sape diri aku . kau fikir kawan kau semua tuh suka ke kawan dengan betina selfish macam kau ! jangan perasan diri kau tuh perfect sangat ok . makin lama makin menyampah aku tnguk kau , dengan perangai gedik kau , dengan perangai jerit kau sumpah aku benci kenal kau dan aku menyesal kenal kau . aku tahu kelemahan kau . kau tak boleh hidup tanpa kawan kan . cuba lah fikir perasaan diaorang jugak . kalau bertudung tapi hati busuk baik tak payah ok . jangan jadi hipokrik boleh kan . kau nak kutuk aku face to face lah . kau fikir aku takut dengan kau . kau gaduh dengan aku sebab laki baik tak payah lah doh ! untuk pengetahuan kau aku dengan dia kawan n sampai bila bila aku jadi kawan dia . kau dah putus kan dengan dia so ape hak kau nak marah aku ? . jadi orang jangan nak perasan sangat eh . sori to say . what the hell lahh !!

Friday, 20 April 2012

jEaLoUs !



cuba korang tengok tajuk dekat atas tuh . merepek jelah aku nie . aku dengan dia  sebenarnya
 hanya kawan tapi perasaan aku anggap dia lebih dari kawan . susah oww dpat perasaan macam nie . cepatlah perasaan nie hilang . aku dah tak sanggup tahu nak tahan . kau dah tahu kan perasaan aku tapi kau still anggap aku nie kawan kau . aku tak kesah kalau kau tak hargai aku atau menyesal kenal dengan aku . oke aku tahu itu kenyataan yang harus aku terima . tapi mengambil masa yang lama untuk aku hilangkan perasaan nie . tapi macam mana aku nak hilangkan perasaan ni kalau setiap hari aku jumpa kau . aduhhhh ! aku tak kesah kalau kau fikir aku ni perigi cari timba ke o papelah . yang aku tahu aku dah jujur dengan kau . ok aku sayang kau kawan . terima kasih sebab jadi kawan aku . k bhai =='

hArGaILaH !



tenguk ayat dekat atas tuh . tapi tak semua orang menghargai cinta kan . k bhai . peace (Y)

#Awak , Awak , Kadang-kadang uh , bile kite kawan dengan someone uh , Tanpa kite sedar perasaan suke/sayang timbul kat die .. Sebab tuh dari kawan tukar jadi lebih dari kawan kan kan ??#


(semuaorangtakpernahmenghargaicintaaku)

Wednesday, 18 April 2012

PeLiK tApI kEnYaTaAn !



ok . aku pelik sebab aku dapat rasa macam aku rapat dengan kau . padahal kita just jumpa 4 hari n then mesej . tu pun gunakan perkataan kau aku kan .tapi asal lah perasaan aku dekat kau lebih dari kawan . aku mintak maaf sangat sangat dekat kau sebab ada simpan perasaan . aku tahu aku dengan kau hanya kawan and sampai bila bila jadi kawan . aku tahu aku tak kan dapat memiliki kau . aku dah cuba na hilangkan perasaan tuh tapi aku tak boleh sebab bila aku rapat dengan kau mesti ad perasaan yang timbul . saya mintak maaf kawan =( . 

Sunday, 15 April 2012

sOrRy YoU hAvE To wAIT fOr mE !




kesian dekat kau kawan kena tunggu aku . mintak maaf kalau kau bosan ke penat ke . papepun terima kasih dah teman aku . sabtu dan ahad kita keluar sama sama . wow ! tak ku sangka tak ku duga lah kawan . hahahah :D . SUMPAH aku gembira gila gila dapat keluar dengan kau . tapi kita tak boleh selalu keluar sebab .... kau tahu lah kan sebab apa . =) . daripada ramai ramai kawan kita kan tapi kita je still sama macam dulu . aku berharap hubungan kawan kita kekal sampai bila bila kan . ok aku penat nak menaip . bhai kawan . sayang kau lah !!

Saturday, 14 April 2012

HaPpY DeNgAn kAu !




hari ini aku happy dapat keluar dengan kau kawan . dah lama kita tak keluar kan . papepun terima kasih sebab kau sudi keluar dengan aku . terima kasih dah gembirakan aku . terima kasih banyak banyak . aku hargai kau :) . sayang kau lah kawan . peace (Y) . babai friend (^_^) .

Friday, 13 April 2012

MeNyEsAL !



AKU SAYANG KAU LAHHH !! SUMPAH AKU TAK TAHU MACAM MANA NAK LUPAKAN KAU . PLEASE HADIR BALIK DALAM HIDUP AKU . AKU PERLUKAN KAU . AKU MENYESAL DENGAN KEPUTUSAN AKU . AKU RINDU DEKAT KAU . SAYANG KAU SANGAT SANGAT :'(

Thursday, 12 April 2012

LuPAkAn KiSAh LAmA !



lupakan kau adalah yang terbaik untuk diri aku daripada aku kecewa . mulakan hidup baru tanpa kau . tapi mengambil masa yang lama untuk lupakan kau . but aku tak tahu lah perasaan kau macam mane . mybe kau dah lupakan aku kan . tak apa aku terima . kbhai .

Wednesday, 11 April 2012

It's OvEr kN AwAk !

                       


awak . saya mintak maaf . saya tahu saya salah . saya sayang awak , saya rindu awak . sori sebab dah buat keputusan yang menyakitkan hati saya  s
endiri o hati awak . saya tak nak tinggalkan awak , tapi saya terpakse awak . saya tak sanggup nak jadi macam nie terus . saya tak boleh tipu perasaan saya . awak , saya nak awak tahu SAYA SENTIASA SAYANG DEKAT AWAK . saya harap awk tak lupekan saya walaupun kita dah jadi KAWAN . saya RINDU awk :'( . saya nak kembali dengan awak . tapi saya malu na cakap . sekarang baru saya tahu hidup saya sunyi tanpa awak sayang . saya menyesal buat keputusan yang terburu buru . saya nak awak balik b . hmm lagu dekat atas tuh khas untuk awak b . bye sayang .

Tuesday, 10 April 2012

MENANGIS PASAL KAU ='(



semalam kau cakap nak mesej aku kan . so aku tunggu lah kau punya text but langsong tak ada . if kau dah tak nak mesej aku cakap jelaa . aku pun tak tahu kenape tetiba air mata aku mengalir bila aku teringat pasal kau . kau tahu kan aku sayang kau tapi kau tolonglah faham perasaan aku . aku nie lain . aku bukan awek kau . cuba lah kau berlaku adil . perasaan aku selalu fikir lain pasal kau . sekarang ni mane kau ==' . tak apalah if kau dah lupakan aku , aku terima . terima kasih sebab sudi hadir dalam hidup aku walaupun sekejap . aku hargai . terima kasih awak sebab dah kecewakan saya . k lah bhai .

SPEND TIME TOGETHER =))



hoi hoi . hari tuh kan aku keluar dengan si dia . best gile . aku sayang dia sebab dia nie laen dengan lelaki yang pernah aku kenal . dia ni caring sangat . bila aku majuk je mesti dia pujuk aku . hari tuh dia pegang tangan aku . hee best . thanks ye sayang . papepun thanks sebab sudi keluar dengan aku . aku hargai sangat sangat . please jangan tinggalkan aku ok . insyallah aku akan bertahan dengan kau . khas untuk kau sayang . babai .

Saturday, 7 April 2012

AKU SAYANG KAU !



tengok dekat atas tuh . dah tahu kan story apa aku na cerita . oke sekarang aku rasa sedih sangat . aku sayang kau tapi aku tahu aku takkan memiliki kau . aku tahu aku tak patut rasa macam ni kn . sumpah ! aku memang cemburu . aku tahu kau sayang aku tapi aku tak tahu sama ada kau ikhlas ke tak . aku mintak maaf kalau aku masih ragu ragu dengan kau . aku sedih bila aku dapat tahu pasal tuh . mungkin aku pun akan jadi macam tuh kan :'(. sori sangat sangat aku tahu aku tak ada hak nak halang kau . aku sedar diri aku ni siapa ok .

(akusayangkausangatsangat)

# please jangan tinggalkan aku #

Saturday, 31 March 2012

aku sayang kau !

let me tell you that i love you
and i never wanna wrong you
take my hand baby
come go through with me
let me tell you that i miss you
and i never wanna lose you
you're my heart baby
my life is incomplete without you

dalam pada i gembira
sometimes i feel so sad juga
cause you dah berpunya
but i always want you to be mine forever

please be mind forever <3 <3
(sayangkausangatsangat)

Friday, 30 March 2012

iloveyou !

 Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
 Yang takdirnya bukan untuk kita,
 Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
 Tanpa berkata atau berpandang mata,
 Mungkin aku mencintaimu
 walaupun engkau tak pernah tahu,
 Mungkin aku mencintaimu
tanpa lelah atau pun jemu,
 I'm sorry but i love you,
 I'm sorry if i miss you,
 Even if i can't have you ,
You know i'll always be there for you,

 Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
 Tak mengapa asal kau bahagia,
 Biar aku mencintaimu
 biar tiada siapa yang tahu,
 Biar aku mencintaimu
 dalam diam ataupun bisu,
 I'm sorry but i love you,
 I'm sorry if i miss you,
 Even if i can't have you,
 You know i'll always be there for you.
 I'm sorry but i love you.....

    Saturday, 4 February 2012

    story about korang ;)

    asssalamualaikum . heyy korang . so sorry lao aku citer psal korang tat sinie . firstly about nurul nabila . aku rapat gler nan dyea niyh n same2 layan kepale yg takh betol . if aku ad masalah aku selalu cerite tat dyea niyh . best lha layan kepale dyea niyh . second about mazni maarof . dyea niyh seorang yg sangat excited orangnye , bila dyea mara muke dyea teros laen n tana ckap pape pon ngan kiteowg . dyea niyh kite owg kene faham betol2 perasaan dyea baru boleh layan kepale dyea . thirtly about norhasidah , dyea niyh pendiam sangat . tpy dalam diam2 dyea pandai tao . aku sker mem ngan dyea coz dyea niyh yg jenis paam perasaan orang laen . fourthly nur hazirah , aku tak rapat sanad lha nan dyea nih . aku pon tatao nape ? . tapy aku sker bile dyea berceramah ad jela yg aku ske menjampok n ad lha yg na menang je . lastly member baik aku yg still kawan ngan aku sampai sekarang shahidah syahril , dyea niyh sker sanad layan kepale otak aku . n dyea niyh juge lao ad masalah mesty dyea story tat aku n dyea akp aku niyh sker bgy ceramah tat dyea n then dyea akp dyea sker dngar ceramah aku . hahaha dha mcam ustazah plak . :). MEMBER2 LAKI YG AKU RAPAT , terutamanya ngan amer farith coz dyea ex aku kn tpy now aku dha clash nan dyea coz ad lha sebab2 tertentu kn . tpy now aku rapat ngan dyea sebagai kawan hope dyea boleh lha trime keputusan aku . dyea niyh seorang yg pelat , bila dyea ckap huruf R je mesti aku ketawe coz kelakar bunyinye . pasal kimie plak , dyea niyh suke sanad cari gadoh ngan aku . ad jela yg ta kene , aku pon ta paam ngan dyea niyh but dyea niyh funny ouhhh . memang best dpat kenal dyea n mem lelaki terakhir aku shain , dyea niyh sker buad muka seyez tpy bile dha appy ta enad dunia . hahah papepon aku happy sanad mem ngan korang semua n aku harap korang pon dpat trime aku sebagai mem korang , sorry to say if aku ad saketkn aty o lukekan aty korang tao . dha lha penad tao na menaip . bhai korang . sayang korang , muahh sikid :* . heheh . salam to all :))