JellyPages.com

Thursday, 4 October 2012

DaNiAl mUhAiMiN

                             

assalamualaikum :)
hey hari ni aku nak cerita pasal sorang budak ni yang bernama danial muhaimin :) atau lebih dikenali dengan debab . hee aku panggil dia debab :). dia nie baik , suka buat lawak . kalau aku texting dengan dia mesti aku akan senyum sorang2 depan handfon :) . aku belum jumpa dia lagi tapi aku pernah webcam dengan dia . ayooo cair kejap hati aku sebab mata dia comel . macam pakai lens gitoo . hee :D . aku belum mengenalinya sepenuhnya tapi aku rasa macam aku dah lama kenal dia :) . dia sangat sporting , best , layan kepala :) . dia lain sikit dari lelaki yang aku kenal sebelum ni . mungkin aku akan kawan dengan dia sampai bila2 atau hanya separuh jalan --' . aku pun tak tahu , Allah je yang tahu . harap kekal la kan :) . tapi aku takut yang aku ni hanya penganggu hidup dia je . haa dia pandai berpatun tau , ahaiii untunglaa kan . papepun aku nak kau tahu thanks sebab sudi teman aku dan jadi kawan aku . aku hargai sangat2 :) . harap kau ta lupekan aku .

GADIS MANGO

0 comments: