JellyPages.com

Saturday 15 December 2012

bahagia :')



hai hai . lama tak post dekat blog ni . berhabuk sudah . ok now aku ada cerita nak berkongsi dengan korang . kalau tana bace tutup mata . k peace yaw ;)
suatu hari saya kenal dengan seseorang . saya kenal dia dekat twitter . mula mula kitaorang bertweet je . tetiba masa tuh aku malas nak tweet nthen aku cakap la papehal whatsapp je pasto dia mintak num aku , aku pon cakap la pikirlah sendiri . nthen bila pk balik aku pon bagi jelaa sebab dia macam baik je . start pada harituh kitaorang whatsapp jela . aku mula kenal dia . dia baik sangat . caring , pandai amik hati orang . auww . kekadang aku cair dengan dia tapi aku tak penah bagitahu . dia penah cakap yang dia tunggu aku , aku pelik la kenape dia tunggu aku pulak -.-" . takpe aku biarkan aje . aku belum jumpa dia lagi sebab bz . lagipun dia balik kampung . dia cakap kitaorang mcam orang kple dah . aku layankan aje tapi yang kenyataanya aku dengan dia hanya kawan sahaja . if ada jodoh adalah . aku teringat yang dia pernah cakap aku jage dia dan dia jaga aku . hee :D . dia nie sweet gile . kalau satu hari tak cairkn hati aku memang tak sah . aku selalu merajuk dengan dia tapi dia still je pujuk . sabar betol dia dengan karenah aku . nasib baik dia sentiasa ad dengan aku . now aku bahagia sangat dapat kawan macam dia . thanks dear . awak selalu happykan saya . ILOVEYOU SAYANG :')


0 comments: