JellyPages.com

Friday, 18 January 2013

HoW DaRe yOu :')




HAI ASSALAMUALAIKUM GUYS :')

TODAY I'm fake smile :')
aku nak cerita kisah aku dengan si dia . siapakah si dia ? dia adalah kawan aku yang bernama SYAHIR AZIM . sebenarnya aku keliru sebab aku tak tahu siapa aku pada dia . bila aku tanya macam tuh dia cakap aku kawan dia . ok aku belajar untuk terima yang aku ni kawan dia walaupaun hati aku sudah mempunyai cinta dan sayang terhadap dia . kawan tidak semestinya berhubung kan . tapi dia dah bagi aku harapan dan membuatkan aku berharap pada dia . aku cuba untuk lupakan perasaan tuh dengan tidak whatsapp , call , mesej . but tetiba dia call aku dan bertanya kenape tak mesej dia ? dia cakap aku dah putus ase . dia cakap aku tak pernah amik hati dia . untuk pengetahuan awak saya dah cuba amik hati awak tapi awak pernah cakap yanga awak susah untuk sayang orang kan . saya putus ase disebabkan awak . awak cakap kita kawan . daripada jawapan awak tuh menyebabkan saya putus ase sebab saya tahu kalau saya usaha macam mane sekalipun jawapan dia tetap sama . hanya sebagai kawan kan . kenape awak tak pernah cuba untuk sayang saya ? kenape saya je yang kene dan sentiase faham awak tapi awak tak pernah cuba untuk faham perasaan saya kan ;') takpe saya hanya mampu berharap suatu hari nanti awak akan faham perasaan saya . saya memang tidak sempurna untuk awak . saya tidak boleh jadi apa yang awak nak . saya hanya mampu jadi diri saya yang sebenar . saya tidak mampu untuk menjadii orang lain .maafkan saya kalau saya ada sakitkan hati awak atauupun kecewakan awak . tak ada niat pon dekat hati nak buat macam tuh . saya tahu awak boleh ubah saya :') . saya berharap sangat suatu hari nanti awak jadi milik saya tapi itu semua khayalan yang tiada akhirnya . saya nak awak yang dulu . yang selalu cairkan hati saya . yang selalu ad disisi saya . yang selalu hargai saya . sekarang kalau saya whatsapp pon awak lambat balas . awak dah bebaik kan dengan ex awak . alhamdulillah . saya selalu fikir yang awak akan getback dengan dia dan disebabkan tuh juga saya putus asa . saya sedih sekalipun saya kene terima hakikat yang awak kawan saya . saya mengaku yang saya sangat jealous bila awak tweet dengan jia and dengan perempuan lain sebab saya takut diaorang akan amik hati awak . saya takut sangat kalau diaorang pandai amik hati awak bukan macam saya yang hanya tahu sakitkan hati awak . saya minta maaf awak . takdir yang menentukan . kalau ada jodoh , adalah :') . semoga awak sihat dan bahagia .amin ;')

DIKECEWAKAN DAN DIPERMAINKAN ITULAH AKU ;')

0 comments: