JellyPages.com

Friday, 22 June 2012

SuPeRbIeY....



assalamualaikum . hey hari ini aku nak cerita sikit pasal pujaan hati . tengok gambar dekat atas tuh , untuk pengetahuan korang dia BF aku ok . jangan ambil dia dari aku ok sebab aku sayang dia sangat . dia baik sangat dengan aku . untuk pengetahuan awak biey  saya tak kan tinggalkan awak lah . saya janji sebab kita dah berjanji kn , biey tahu ta sayang bersyukur sangat dapat kenal biey . terimakasih biey sebab hadir dalam hidup sayang . biey jangan jauh tau dari sayang , nnti sayang risaukn biey nthen rindukn biey . sayang harap relationship kita kekal ok . aminnn :) . sayang nak jaga biey sampai bila bila . biey tahu tak kita selalu rindukan biey dan selalu sayangkan biey ? biey kalau perangai sayang tak kene dengan yg biey nak cakap tau . mybe sayang tak sengaje ok :) . ILOVEYOUDOUBLESOMUCH MYSUPERBIEY <3 <3 muahmuahmuah :* <3

0 comments: