JellyPages.com

Friday, 6 July 2012

AkU RiNdU KaU sEsAnGaT NgEk ^^



hey biey :) . iloveyoudoublesomuch ! muahmuahmuah ! <3 . hee cube biey tenguk gambar dekat atas tuh . takpe kita tahu gambar tuh buruk kn . tak kesah yang penting nak bagi tahu nie kita rindu sangat2 dekat awak . hm hari ni awak pegi kem . kita sedih sangat sebab tak dapat text dengan awak . kita risau takut sesuatu terjadi dekat awak . hope awak ok je . aminnn ! . biey jangan menggatal eh , jangan curang tau . kita dah janji kan :) . biey jangan risau k , sayang tak menggatal pun . sayang akan tunggu biey sampai bila2 . sayang nak jage biey dalam hidup sayang . biey jangan risau , sayang tak laku pun . takde orang nak pun . tapi sayang yang risau dekat biey tau ta . biey tuh dah laa ramai peminat . please jangan menduakan saya . saya dah terlalu sayangkan awak <3 . jgan mempermainkan perasaan saya k . kita rindu nak dengar suare awak . awak tau ta suare awk tuh comel sesangat , kita suka dengar suare awak mase awak manje . cair tau hati saya dengar .awak . saya tahu saya memang tak layak untuk memiliki awak . tapi saya cube untuk jadi yang sempurna untuk awak . kalau saya ad buat salah maaf kn saya k . mybe saya tak sengaje untuk buat semua tuh . biey kalau sayang marah biey sebab sayang terlalu sayangkn biey tau . tolong jangan pergi dari hidup sayang k . sayang bersyukur sangat biey hadir dalam hidup sayang . iloveyoudoublesomuch <3 . muahhhx !

LOVE syafieqah

0 comments: