JellyPages.com

Thursday 27 December 2012

PeRaSaAn YaNg TaK mEnEnTu =/



assalamualaikum guys . hey hey hey aku tak percaya cinta -.- . nak tahu sebab apa aku cakap macam tuh ? sebab aku selalu di kecewakan . lelaki memang semuanya sama je kan . aku harus kuatkan semangat aku . YES I WILL . kekadang aku tertanya pada diri aku . siapa aku pada dia ? siapa aku dalam hati dia ? aku tak berani untuk bertanya tentang itu sebab aku tahu jawapannya hanyalah KAWAN BIASA . aku tak sanggup nak dengar dia cakap macam tuh sebab ia sangat menyakitkan hati aku . sebelum aku jumpa dia , dia selalu cairkan hati aku . now dia dah lain sangat . alasan dia hanya bz dan penat . itu saje . aku faham kalau itu situasi yang aku perlu hadapi . ini adalah satu ujian dari Allah untuk aku hadapi . tapii ... kenape aku yang selalu dikecewakan ? kenape aku yang selalu disakiti ? kenape ? aku dah tak kuat untuk mengahadapi ujian ini tapi kalau ini takdirnya aku terima . ALLAH selalu menguji hambanya :') .


DEAR AWAK ,

kalau niat di hati awak hanya ingin berkawan dengan saya , saya tak kesah tapi tolong jgan sakiti hati saya . tolong jgan bagi harapan palsu . saya juga manusia sama macam awak yang ad hati dan ingin bahagia dan bukannya untuk disakiti . kalau awak dah tak nak berhubung dengan saya just cakap . saya takkan ganggu awak walaupun saya tahu yang saya takut untuk kehilangan awak . tapi saya merayu dekat awak , janganlah buat saya mcam tak wujud . saya selalu tunggu awak . awak , saya nak awak yang dulu dan bukannya yang sekarang . bagi saya awak dah berubah tapi saya tak tahulah bagi awak macam mana . saya minta maaf sekiranya saya ni bukan macam yang awak impikan . mybe awak kecewa dengan saya sebab saya bukan macam yang awak bayangkan . saya minta maaf .


JUJUR DARI HATI YANG TULUS MENCINTAIMU ='(


Monday 17 December 2012

NeW bEsTfRiEnD xD




hey hey , this is new my bestfriend <3
nama dia Muhammad Syahir Azim Bin Rusdan . umur dia sama dengan kita 16 tahun . dia lahir pada 01/09/1996 . dia sekolah dekat SMK Damai Jaya . Dia mempunyai 3 adik beradik dan dia anak yang ke 2 .  Dia mempunyai cita cita yang ingin menjadi akauntan yang berjaya . Mempunyai impian yang ingin berjaya di dunia dan akhirat . Makanan kegemaran coklat dan minuman yang dia suka air manis . Dia suka warna coklat , kelabu , hitam dan putih . Warna yang dia tidak suka adalah hijau . Dia suka perempuan yang baik , jaga sembayang , dengar cakap dia , tak suka marah2 , prihatin dan yang paling penting sporting  . Hanya ini je yang aku tahu pasal dia . Bagi aku dia seorang lelaki yang sangat baik , caring , sweet , romantik , pandai amik hati aku dan yang paling penting dia sporting . auww :) . aku harap kitaorang akan kekal menjadi kawan dan tak kan lost contact . insyaallah . AMIN ;')

I NEED YOU KNOW 

Saturday 15 December 2012

bahagia :')



hai hai . lama tak post dekat blog ni . berhabuk sudah . ok now aku ada cerita nak berkongsi dengan korang . kalau tana bace tutup mata . k peace yaw ;)
suatu hari saya kenal dengan seseorang . saya kenal dia dekat twitter . mula mula kitaorang bertweet je . tetiba masa tuh aku malas nak tweet nthen aku cakap la papehal whatsapp je pasto dia mintak num aku , aku pon cakap la pikirlah sendiri . nthen bila pk balik aku pon bagi jelaa sebab dia macam baik je . start pada harituh kitaorang whatsapp jela . aku mula kenal dia . dia baik sangat . caring , pandai amik hati orang . auww . kekadang aku cair dengan dia tapi aku tak penah bagitahu . dia penah cakap yang dia tunggu aku , aku pelik la kenape dia tunggu aku pulak -.-" . takpe aku biarkan aje . aku belum jumpa dia lagi sebab bz . lagipun dia balik kampung . dia cakap kitaorang mcam orang kple dah . aku layankan aje tapi yang kenyataanya aku dengan dia hanya kawan sahaja . if ada jodoh adalah . aku teringat yang dia pernah cakap aku jage dia dan dia jaga aku . hee :D . dia nie sweet gile . kalau satu hari tak cairkn hati aku memang tak sah . aku selalu merajuk dengan dia tapi dia still je pujuk . sabar betol dia dengan karenah aku . nasib baik dia sentiasa ad dengan aku . now aku bahagia sangat dapat kawan macam dia . thanks dear . awak selalu happykan saya . ILOVEYOU SAYANG :')