JellyPages.com

Thursday, 27 December 2012

PeRaSaAn YaNg TaK mEnEnTu =/



assalamualaikum guys . hey hey hey aku tak percaya cinta -.- . nak tahu sebab apa aku cakap macam tuh ? sebab aku selalu di kecewakan . lelaki memang semuanya sama je kan . aku harus kuatkan semangat aku . YES I WILL . kekadang aku tertanya pada diri aku . siapa aku pada dia ? siapa aku dalam hati dia ? aku tak berani untuk bertanya tentang itu sebab aku tahu jawapannya hanyalah KAWAN BIASA . aku tak sanggup nak dengar dia cakap macam tuh sebab ia sangat menyakitkan hati aku . sebelum aku jumpa dia , dia selalu cairkan hati aku . now dia dah lain sangat . alasan dia hanya bz dan penat . itu saje . aku faham kalau itu situasi yang aku perlu hadapi . ini adalah satu ujian dari Allah untuk aku hadapi . tapii ... kenape aku yang selalu dikecewakan ? kenape aku yang selalu disakiti ? kenape ? aku dah tak kuat untuk mengahadapi ujian ini tapi kalau ini takdirnya aku terima . ALLAH selalu menguji hambanya :') .


DEAR AWAK ,

kalau niat di hati awak hanya ingin berkawan dengan saya , saya tak kesah tapi tolong jgan sakiti hati saya . tolong jgan bagi harapan palsu . saya juga manusia sama macam awak yang ad hati dan ingin bahagia dan bukannya untuk disakiti . kalau awak dah tak nak berhubung dengan saya just cakap . saya takkan ganggu awak walaupun saya tahu yang saya takut untuk kehilangan awak . tapi saya merayu dekat awak , janganlah buat saya mcam tak wujud . saya selalu tunggu awak . awak , saya nak awak yang dulu dan bukannya yang sekarang . bagi saya awak dah berubah tapi saya tak tahulah bagi awak macam mana . saya minta maaf sekiranya saya ni bukan macam yang awak impikan . mybe awak kecewa dengan saya sebab saya bukan macam yang awak bayangkan . saya minta maaf .


JUJUR DARI HATI YANG TULUS MENCINTAIMU ='(


0 comments: