JellyPages.com

Saturday, 7 April 2012

AKU SAYANG KAU !



tengok dekat atas tuh . dah tahu kan story apa aku na cerita . oke sekarang aku rasa sedih sangat . aku sayang kau tapi aku tahu aku takkan memiliki kau . aku tahu aku tak patut rasa macam ni kn . sumpah ! aku memang cemburu . aku tahu kau sayang aku tapi aku tak tahu sama ada kau ikhlas ke tak . aku mintak maaf kalau aku masih ragu ragu dengan kau . aku sedih bila aku dapat tahu pasal tuh . mungkin aku pun akan jadi macam tuh kan :'(. sori sangat sangat aku tahu aku tak ada hak nak halang kau . aku sedar diri aku ni siapa ok .

(akusayangkausangatsangat)

# please jangan tinggalkan aku #

0 comments: