JellyPages.com

Friday, 27 April 2012

tahap kesabaran aku ada batasnya kawan =)

hui perempuan , ke nak suruh aku panggil kau betina ? kau fikir kau dah bagus ke . sedar diri sikit kalau nak cakap orang . sekurang kurangnya aku sedar sape diri aku . kau fikir kawan kau semua tuh suka ke kawan dengan betina selfish macam kau ! jangan perasan diri kau tuh perfect sangat ok . makin lama makin menyampah aku tnguk kau , dengan perangai gedik kau , dengan perangai jerit kau sumpah aku benci kenal kau dan aku menyesal kenal kau . aku tahu kelemahan kau . kau tak boleh hidup tanpa kawan kan . cuba lah fikir perasaan diaorang jugak . kalau bertudung tapi hati busuk baik tak payah ok . jangan jadi hipokrik boleh kan . kau nak kutuk aku face to face lah . kau fikir aku takut dengan kau . kau gaduh dengan aku sebab laki baik tak payah lah doh ! untuk pengetahuan kau aku dengan dia kawan n sampai bila bila aku jadi kawan dia . kau dah putus kan dengan dia so ape hak kau nak marah aku ? . jadi orang jangan nak perasan sangat eh . sori to say . what the hell lahh !!

0 comments: