JellyPages.com

Friday, 20 April 2012

jEaLoUs !



cuba korang tengok tajuk dekat atas tuh . merepek jelah aku nie . aku dengan dia  sebenarnya
 hanya kawan tapi perasaan aku anggap dia lebih dari kawan . susah oww dpat perasaan macam nie . cepatlah perasaan nie hilang . aku dah tak sanggup tahu nak tahan . kau dah tahu kan perasaan aku tapi kau still anggap aku nie kawan kau . aku tak kesah kalau kau tak hargai aku atau menyesal kenal dengan aku . oke aku tahu itu kenyataan yang harus aku terima . tapi mengambil masa yang lama untuk aku hilangkan perasaan nie . tapi macam mana aku nak hilangkan perasaan ni kalau setiap hari aku jumpa kau . aduhhhh ! aku tak kesah kalau kau fikir aku ni perigi cari timba ke o papelah . yang aku tahu aku dah jujur dengan kau . ok aku sayang kau kawan . terima kasih sebab jadi kawan aku . k bhai =='

0 comments: