JellyPages.com

Wednesday, 18 April 2012

PeLiK tApI kEnYaTaAn !



ok . aku pelik sebab aku dapat rasa macam aku rapat dengan kau . padahal kita just jumpa 4 hari n then mesej . tu pun gunakan perkataan kau aku kan .tapi asal lah perasaan aku dekat kau lebih dari kawan . aku mintak maaf sangat sangat dekat kau sebab ada simpan perasaan . aku tahu aku dengan kau hanya kawan and sampai bila bila jadi kawan . aku tahu aku tak kan dapat memiliki kau . aku dah cuba na hilangkan perasaan tuh tapi aku tak boleh sebab bila aku rapat dengan kau mesti ad perasaan yang timbul . saya mintak maaf kawan =( . 

0 comments: