JellyPages.com

Sunday, 15 April 2012

sOrRy YoU hAvE To wAIT fOr mE !




kesian dekat kau kawan kena tunggu aku . mintak maaf kalau kau bosan ke penat ke . papepun terima kasih dah teman aku . sabtu dan ahad kita keluar sama sama . wow ! tak ku sangka tak ku duga lah kawan . hahahah :D . SUMPAH aku gembira gila gila dapat keluar dengan kau . tapi kita tak boleh selalu keluar sebab .... kau tahu lah kan sebab apa . =) . daripada ramai ramai kawan kita kan tapi kita je still sama macam dulu . aku berharap hubungan kawan kita kekal sampai bila bila kan . ok aku penat nak menaip . bhai kawan . sayang kau lah !!

0 comments: